Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

dinsdag 30 januari 2024

Enjoy Life.............Big Day.............40 jaar getrouwd,


Nieuwe volgers......................


























Mijn gebruikte materialen:

Plaatje komt van internet, papier is van de Action, grote blok.
Cuttlebug Babyface Alfabet
Die Version
Joy 6002/0256
Joy 6002/0258
Magnolia So Wrapped Lovely Heart Tag
Marianne Design LR 0299
Marianne Design LR 0301
Stempel Dear Lizzy

Verder nog cardstock, pareltjes, parelhartjes, foam, 2 harten doily's, organza, kant, stickles rose.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..