Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

dinsdag 30 januari 2024

For you.............






Ik heb de mal van Marianne Design gebruikt en deze met rose cardstock gebruikt, in de binnenkant past net een andere mal van MD met een klein boogje en ik vind dat wel een lief effect geven.




Van lichtgewicht klei kleine vlindertjes gemaakt en deze er op geplakt.






Ook van lichtgewicht klei dit kleine lijstje gemaakt en met mini pareltjes beplakt. Helaas is het op de foto zo niet te zien maar als je er even op klikt wordt de foto groter en zie je het wel.




Als ik kaarten maak dan snij ik regelmatig iets uit een mal uit om het vervolgens toch weer niet te gebruiken, die leg ik dan in een speciaal bakje (want we zijn zuinig.....lol) en die kwam ik nu tegen en past hier mooi onder, het is een mal van Cheery Lynn.

De materialen die ik gebruikt heb:

Plaatje van het internet gehaald, cardstock en papier van de Action.
Cheery Lynn DL 141, Daintly Dutch Deco Frame
Die Namics Fancy Flourish
Go Kreate Large Frilly # 2
Magnolie Doohickeys Heart Swirl
Marianne Design LR 0226
Marianne Design LR 0192
Marianne Design CR 1201
Marianne Design CR 1239
Memory Box Precious Hearts
Memory box Marietta Buckle

Verder nog minipareltjes, gewone pareltjes, roosjes en lichtgewicht klei om de kleine vlinders en het lijstje te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..