Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

dinsdag 30 januari 2024

Puppylove.....




Wat zijn de plaatjes van Bessie Peage Guttmann toch mooi, stuk voor stuk zijn het zulke lieve afbeeldingen, ik krijg daar nooit genoeg van denk ik. Deze heb ik op canvaspapier uitgeprint.


Onder de vlinder van Magnolia zit een hoekje van Magnolia, de cute corner, ik vond dit wel leuk bij elkaar passen.






Van kant heb ik een roosje gemaakt met daarin een papieren roosje geplakt met pareltje. Het kant rijg je aan de onderkant door, rol het op en naai het een beetje vast, klaar om te gebruiken.







Dit is dan de kaart in zijn geheel, hij staat een beetje scheef op de foto maar is toch wel zichtbaar gelukkig. De border met vlindertjes vind ik zo schattig, ik heb een paar vlindertjes extra uit gestanst en die op de bestaande van de border geplakt.







De materialen die ik gebruikt heb zijn van:
Bessie Pease Guttmann plaatje internet op canvaspapier geprint
Action papierblokje
Marianne Design CR 1202
Magnolia doohickeys Cute Corner
Magnolia doohickeys Swirly butterfly
Memory Box Butterfly Vine border
Nellie Snellen  Floral Punches vlinderpons
Joy Crafts / Noor 6003/0024
Verder nog kant, stickles, pareltjes en een papieren roosje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..