Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

dinsdag 30 januari 2024

Congrats.........


Zoals jullie wellicht al gelezen hebben heeft Jolanda een oproepje gedaan voor Anita en dit heeft leuke kaarten opgeleverd voor haar, ze kan een beetje steun van ons goed gebruiken en natuurlijk zijn er ook velen anderen die weleens een steuntje in de rug kunnen gebruiken.
Nu vond Jolanda het leuk om wat spulletjes te verloten en als tegenprestatie wilde ze graag een verjaardagskaart ontvangen. Deze heb ik voor haar gemaakt.
Ik had nog wat plaatjes opgeslagen die je destijds van het blog van Janet K. kon meenemen, helaas is ze gestopt, ze had altijd prachtige plaatjes. Dit is er een van, mooi en zacht van kleur.









De nieuwe mal van Marianne Design heb ik uit behangpapier gestanst, het behangpapier is wat "bobbelig" en niet zo glad, ik vind dit ook mooi om op Kerstkaarten te gebruiken.






Een filigree ornamentje doormidden geknipt, bewerkt met Gesso en onder de hoeken van deze mal geplakt.






 Het kleine stempeltje komt van Joy en past precies onder dit kleine frame wat ik ook met distressinkt heb bewerkt. 




Ook nog wat vlindertjes van lichtgewicht klei gemaakt en ook bewerkt met distressinkt.






Gebruikte materialen:
Plaatje van Janet K
Cardstock rose, lila, wit en behangpapier
Go Kreate Large Frilly 2
Joy stempel Sending Messages
Marianne Design LR 0327
Martha Stewart Lace Heart Egde punch

Verder nog organzalint, zit onder de rand en is op de foto nauwelijks te zien, pareltjes en ovale pareltjes, kant, lichtgewicht klei voor de vlinders en fram met mal van onbekend merk, filigree metalen ornamentje bewerkt met Gesso, distressinkt Vintage Photo, distresse Tim Holtz voor de randjes gebruikt. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..