Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

vrijdag 5 oktober 2012

Let it Snow

Deze Kerstkaart is echt meer mijn smaak,  ik hou wel van de kleurcombinatie bruin met aqua, jammer dat een kaart er toch altijd net iets anders uitziet op de foto dan in het echt.



Gebruikte materialen:


MD en Kruidvat papier
CL DL 153 Polynasian Sails Ovals
MB Snowflake Corner
MB Pastry Labels
MB Pristine border
Ik weet niet meer van wie het plaatje is, verder heb ik nog pareltjes, crispy ribbon, pareltjes, organzalint en een tekststempel gebruikt.

6 opmerkingen:

  1. Hallo Hanny,

    Wat een schitterende kaarten maak jij en ga je vanaf nu volgen.
    Vind dit ook een juweeltje en prachtig van kleur!

    Wens je alvast een fijn weekend, gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay Hanny,

    Meisje wat ontzettend leuk dat je nu ook een blog hebt.
    Ik wil je van harte feliciteren met jou geweldige blog, en heel veel plezier wensen met het bloggen.

    Kind wat maak jij een prachtige kaarten..zo verfijnd en apart gemaakt..de lieve liflafjes die er op en aan zitten zijn helemaal super.

    Ook wil ik je van harte welkom heten in mijn wereldje..en lief dat je volger bent geworden van mijn blog.

    Lieve groetjes en een mooie week-end,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldigggg!!!!! Heel mooi gedaan en....ook MIJN smaak, haha.
    Fijn weekend en liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hanny,

    Héééél lief kerstkaartje, mooie zachte kleuren en het plaatje is volgens mij van MD..het gaat goed met je kerstkaarten..

    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om al die reacties te lezen, ik had niet verwacht dat het "hebben" van een blog zo ontzettend leuk zou zijn.
    Lief dat jullie de moeite nemen om mij te volgen en een berichtje achter te laten, ik wens jullie een fijn weekend,
    groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaart he je gemaakt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..