Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

vrijdag 9 november 2012

Christmasday...

Hallo allemaal,

Ik hou toch zo van die plaatjes van vroeger en die heerlijke nostalgische afbeeldingen. Deze kaart heb ik in vintagestijl gemaakt, erg leuk om te doen.





De materialen die ik gebruikt heb zijn:

Studio Light plaatje
Action papier
Stempel Christmas Day Lily off the Valley
Pons MS Snowfall
Pons border MS Doily Lace
Memory Box Latchette Border
Plakparels, stickles, lint en de randen bewerkt met distresser van Tim Holtz. Verder nog mooie ijzeren hoekjes en een metalen bloem.

Bij Kreateja is er nu een Challenge waar je een kaart moet maken in Pastelkleuren, er is een voorbeeld waar je in de kaart iets van terug moet vinden. ik vind de kleuren mooi overeenkomen met hetgeen op de foto staat en ook het winterse tafereeltje, sneeuw.
Hier is de link van Kreateja: http://kreatejadt.blogspot.nl/2012/12/challenge-16.html?showComment=1356513093519

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje!!! Super leuk dat je volger bij me bent geworden, dan kom ik natuurlijk even terug koekeloeren, ben ook volger bij je geworden, leuk blog heb je!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a gorgeous vintage piece!!! I LOVE that image!!! So pretty!
    Thank you so much for stopping by my blog! You're a sweetie!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny,

    Prachtig vintage kerstkaartje gemaakt ..mooi plaatje..lieve kleurtjes..

    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi vintage kaartje heb je gemaakt Hanny!...fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hanny,

    Ben ook gek op vintage en dit is ook zo,n lief plaatje.De achtergrond is vrij rustig met mooie zachte kleurtjes waardoor het plaatje en de metalen hoekjes en ornament er mooi uitspringen...leuk gedaan hoor!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mooi kaartje Hanny.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart heb je gemaakt Hanny. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooie vintage kaart Hanny !!
    Een heel fijn weekend,
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige vintagekaart Hanny, erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik weet me met zo'n plaatjes geen weg mee, jij doet het goed ! mooi en geslaagd geheel !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi kaartje heb je gemaakt
    Leuk kerstplaatje
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ahhh wat een schatje, schitterend vintage kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Hanny,

    Ja het ziet er zeker gezellig uit je kaart je heb de kaart mooi gemaakt hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige kleuren heb je gebruikt, super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende vintagekaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een prachtig vintage kaartje ! Leuk dat je meedoet met onze challenge. Groetjes , Christa ( DT KreaTejaTeam )

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi kaartje, super. Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi gedaan! ... Bedankt dat je meedoet met de challenge bij krea teja ... Lifs raffa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje!
    Leuk dat je meedoet bij het Krea Teja challenge :) Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..