Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

donderdag 1 november 2012

Happy Holidays...

Hallo allemaal,

Voor de verandering weer een Kerstkaart;) Ik krijg er nog geen genoeg van en geniet er nog steeds van. Deze kaart is eigenlijk qua kleur vrij rustig gehouden maar het heeft wel wat liefs vind ik. 
Bij deze wil ik meteen mijn nieuwe volgers welkom heten, fijn dat jullie zulke lieve reacties achterlaten ook, ik lees ze met veel plezier!
     




De materialen die ik gebruikt heb zijn:

Action papier
Plaatjes Studio Light
Marianne Design 0185 Snowflake
Memory Box Frostyville Border
Whimsy Sentiment Stamps and dies
Memorybox Frosty Corner
Touw, pareltjes, filigree corners

12 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kerstkaart met leuke details, ik heb je andere kaarten ook bewonderd, mooi hoor!!
    Ben gelijk volger geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje zeg. Mooi die rustige kleuren.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Hanny, ik vind je kaart schitterend geworden, heerlijk die nostalgische sfeer, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hanny, dankjewel voor je leuke reactie, ik moest er zo om lachen, want ja hoor, ik slaap wel acht uur per nacht.
    Kan je geloven dat ik zelfs het chronische vermoeidheidssyndroom heb? Maar ik zeg er vaak lachend bij, ik denk dat ik me ditzelf aandoe hoor, ben altijd wel erg druk!
    Wat is je kaartje weer mooi geworden, ik zag dat ik je nog helemaal niet volgde. Nu wel hoor,
    fijne dag verder, heel veel liefs,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig mooi kaartje Hanny.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hanny,

    Lief kaartje heb je weer gemaakt,heel leuk plaatje en mooie mallen gebruikt..

    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Hanny,

    Meisje wat een prachtige Kerstkaart...
    Zo mooi en verfijnd gemaakt..
    Je gebruikt prachtige kleuren...en van die
    schattige en mooie kleine details...
    Ja als je zo'n mooi kaartje zou ontvangen voor
    de Kerst, dan kan volgens mij de Kerst niet meer stuk!

    Ik wil je hierbij hartelijk bedanken voor je lieve en welgemeende reactie op mijn post..
    Sorry dat je niet op mijn blog kunt reageren, maar ik hoop je dat nog eens allemaal te te kunnen leggen..

    Lieve groetjes en een fijn week-end,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart Hanny, mooie kleur en erg mooie mallen heb je gebruikt!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een Supermooie kerstkaart weer Hanny.
    Met mooie fijne mallen er weer op.
    En wat heb je de postzegels weer netjes geknipt!!
    Fijn weekend,liefs Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje ! prachtig vintage kaartje. Zag ook dat je de Shelly beer aangevraagd had en een prachtig kaartje gemaakt had. superzzz. Bedankt dat je volger van mij bent geworden, ik wordt graag volger bij jou:), liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hanny,
    gezellig dat je op mijn blog langs bent geweest en volger bent geworden:0) Ik heb ook een kijkje bij jou genomen! Je maakt hele mooie kaarten, dus tot blogs!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw hanny....dit vind ik een hele mooie kaart......
    groetjes,
    tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..