Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

dinsdag 1 januari 2013

Eindelijk, de beloofde Mannenkaart...........

Allereerst wil ik iedereen een heel fijn, gelukkig, creatief, liefdevol en vooral een gezond 2013 toewensen. Hopelijk wordt het voor ons allemaal een heerlijk jaar waarin we weer van elkaar inspiratie kunnen op doen en genieten van alle leuke creaties die we zien.

Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen zou ik een mannenkaart gaan maken en is het uiteindelijk een "vrouwenkaart" geworden. De spullen voor de mannenkaart had ik opzij gelegd. Het was echter niet uit mijn gedachten en ik ben er druk mee bezig geweest in mijn hoofd. Wat kan een mens het zich toch moeilijk maken soms. Ik ben er dus weer voor gaan zitten en na veel pijn en moeite (lol) is het uiteindelijk dit geworden.




Ik vond het wel leuk om er een Tag bij te doen zodat ik er een persoonlijke boodschap achterop kan zetten want de kaart heeft nog geen bestemming.


De materialen die ik gebruikt heb zijn van:

Stempel Cart-Us
Stempel Papermania Chronology
Xcut Dies Chronology
Lifestyle Crafts Cutting Die Clock
Verder nog wat touw en een charm.

Deze kaart laat ik meedoen bij HobbyHome, zij hebben een leuke Challenge: Maak een mannenkaart, nou dat is dit wel dus ik waag een kansje.
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2013/01/gelukkig-nieuwjaar.html

16 opmerkingen:

  1. Wat is die schitterend geworden Hanny, wat een prachtige mannenkaart, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar ! Prachtige mannenkaart, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dit is een prima mannenkaart geworden, daar kun je best trots op zijn!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prima gelukt hoor je mannenkaart!
    Het is soms inderdaad wat moeilijker....maar hoe meer je er over na denkt ....hoe ingewikkelder het soms wordt!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi mannenkaartje heb je gemaakt. Ik wens jouw en je dierbaren ook het beste toe voor 2013 Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hanny ,

    schitterend kaartje!!

    liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hanny, de beste wensen voor het nieuwe jaar meis....we gaan er weer iets moois van maken hoor!!!! Je geworstel met de mannenkaart herken ik , heb je gezien dat ik een nieuwe heb gemaakt voor de challenge bij HH als DT-kaart.....de eerste was niet Plony-waardig, hihihi maar....de tweede , die er nu op staat, daar kan ik wel mee leven hoor, hahahaha. Ga jij niet meedoen aan de challenge?????? Deze stoere mannenkaart past er perfect bij hoor!
    Liefs Plony.
    (als je nog mee gaat doen....vergeet het logo niet in de zijkant te zetten.....alleen maar een tip hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hanny,
    Zie hier dat je mannenkaart is gelukt ziet er TOPPIE uit....ga zo door.
    Lieve groetjes Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh maar deze ziet er toch geweldig uit Hanny! Vind 'm lekker stoer met al die radertjes! Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige mannenkaart Hanny, leuk met die radertjes!!
    Nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hanny,

    Super mooie en stoere mannenkaart heb je gemaakt!!!
    Ook nog de beste wensen voor 2013!!

    Hr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende mannenkaart Hanny het blijft altijd moeilijk voor mij, maar daar heb jij geen last van prachtig.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Hanny,

    wat een leuke mannenkaart is dit geworden! Ik heb het ook moeilijk met mannenkaarten, maar deze is top hoor!

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een super leuke mannenkaart geworden Hanny

    Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hay Hanny,

    Ik wil je een heel gezond en liefdevol jaar wensen.
    En ik hoop dat al jouw dromen en wensen waarheid mogen worden in 2013!

    Enne....je mannen kaart is echt stoer!

    Lieve groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een stoer kaartje zeg! Ik vind mannenkaarten altijd een ramp, maar deze moet ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..