Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

maandag 21 januari 2013

Jippie, ik heb prijs bij Joy Crafts.......een prachtige NOOR mal!

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers Antoinette en Samantha heel hartelijk welkom heten. Ik vind het fijn dat jullie mijn Blog de moeite waard vinden om te volgen, ik hoop dat jullie er inspiratie uit kunnen halen.


Nu een keer geen nieuwe creatie maar ander leuk nieuws, althans voor mij hihi.
Ik doe nl regelmatig mee met een challenge want het idee om iets te kunnen winnen wat je mooi vindt is toch leuk nietwaar?
Zo had ik ook bij Joy meegedaan, daar werden 2 mooie Noor mallen weggegeven en die vind ik erg mooi en had ze nog niet. Toen ik dus vandaag zag dat er een Hannie had gewonnen ging ik even kijken. Mijn naam schrijf je als Hanny maar ik meende wel nr. 11 te hebben. Ik klikte dus op mijn naam en................kwam op mijn eigen Blog uit. Zou ik dan toch.......?
Heel voorzichtig gevraagd of ik het dus toch wel echt was en ja hoor, ik heb een van die mallen gewonnen, leuk he? Nou, jullie begrijpen wel dat mijn dag niet meer stuk kan!


 
Dit is een van de mallen die verloot werd, er zijn er 2 van en welke ik krijg is nog een verrassing.

34 opmerkingen:

  1. Hoi Hanny,

    Gefeliciteerd met je prijs!
    Kijk uit naar de kaart die je er mee gaat maken!
    Liefs Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny,

    wat een toppertje zeg!!! Van harte!!

    Groetjes sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, wat leuk!
    Gr., Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Hanny, van harte gegund!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd hoor Hanny het is een FANTASTISCH mooi mal, BOFKONT!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!!! Komt je helemaal toe, heerlijk enthousiast, succes ermee!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met deze leuke prijs , hij is echt heel mooi , heb hem net gebruikt . Veel plezier er mee.

    Groetjes Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk Hanny. Gefeliciteerd!! veel plezier ermee.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd,Hanny, nu kunnen we nog meer moois van u verwachten.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hanny,
    Gefeliciteerd!!
    Wat een prachtige mal heb je gewonnen.
    Kijk dan ook uit naar de kaart die je met deze mal gaat maken!
    Veel Plezier ermee!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Hanny,
    dankjewel voor je leuke reactie op mijn bruidskransje, de JDL is inderdaad het woon-maandblad 'Jeanne d'arc living" :)
    Wat een leuke stans laat jij hier zien, benieuwd wat je ermee gaat maken hoor,
    liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bofkont:0)we zien de kaartjes wel voorbij komen met deze super gave mal!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Hanny, ik ben blij voor je en kijk al uit naar het kaartje dat je ermee gaat maken.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je prijs, super leuk voor je!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is boffen!! Het is je van harte gegund! Gefeliciteerd ermee!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je mooie prijs......heel leuk voor je!

    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met het winnen van zo,n prachtige mal.
    Ben benieuwd wat voor kaartje ermee te voorschijn komt.
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo super zeg! Gefeliciteerd met je prijs en ja, nu wil ik er natuurlijk ook iets moois mee zien :)))
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi Hanny,

    allereerst gefeliciteerd met je mooie prijs en veel plezier ermee.
    Dan wil ik je nog bedanken voor je leuke reactie op mijn blog en dat je volger bent geworden, dus ben ik even bij jou komen kijken en ook volger geworden.
    Dus we zien nu elkaars creaties wat vlugger.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat supergaaf Hanny, echt een superprijs heb je gewonnen. Heerlijk voor je. Gefeliciteerd meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een geweldige prijs heb je gewonnen.
    Ze zijn echt geweldig.... deze mallen.
    Heel veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jaaa Hannie, kep ut gesiennnn!! Gefelicteerd hoor met je prachtige mal!! en laat ons maar gauw een kaartje ervan zien!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat fijn voor jou Hanny, gefeliciteerd hoor!
    Maak er mooie kaartjes mee...

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, dat is een gave prijs om te winnen!! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ontzettend leuk Hanny! Van harte gefeliciteerd met deze geweldig leuke prijs. Ben benieuwd welke mal je krijgt én wat je ermee gaat maken!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. O, wat super leuk!!! Het zijn inderdaad mooie mallen en dat is toch zo super aan die challenge's hé?
    Dat je 'gewoon' wat kan winnen! Ik zal eens kijken met welke kaart je hebt gewonnen! Top hoor!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. gefeliciteerd, ik ben benieuwd welke het geworden is, maar altijd leuk.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hay Hanny,

    Meisje wat een geluk!
    Van harte gefeliciteerd, war super!
    Die mal is echt mooi...bofkont..

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oh wat leuk Hanny! proficiat en geniet er maar lekker van! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Hanny,

    Wat leuk voor je van harte gefeliciteerd super hoor zo'n mal.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, wat een prijs, kan me voorstellen dat ze dan je naam gerust verkeerd mogen spellen!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met je prachtige mal.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..