Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

maandag 28 januari 2013

Voor 18jaar en ouder...............;)

Hallo allemaal,

Eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, het is toch wel heel leuk om te zien dat steeds meer mensen mijn blog willen volgen, het zal dan toch wel de moeite waar zijn hihi.

Ik heb me weer eens heerlijk uitgeleefd, had al meerdere keren dit soort kaart gezien en ooo wat vond ik dat mooi. Aangezien ik de mal ook heb van deze tag vond ik het leuk om de kaart zelf ook als een grote tag te maken maar hoe ging ik dat doen. Ik vroeg me af (ja echt waar......hoezo blond) of er soms een mal van was en hoe dat anders gedaan werd. Uiteindelijk heb ik het aan iemand gevraagd en die legde me uit dat je de tag die ik had gewoon kon vergroten. Tjonge, dat ik daar niet zelf opgekomen ben zeg, gewoon even logisch nadenken natuurlijk maar nee, Hanny dacht dat er overal maar een malletje voor was hihi. Ik kreeg de tip van Gerda dus mocht je dit lezen dan heel hartelijk bedankt. Voor degene die dit ook willen doen, ik heb dus een tag uitgestansd, op de scanplaat van de printer gelegd en deze 250% vergroot. In het begin had ik geen idee hoeveel procent dit moest zijn dus ik kan jullie die moeite alvast besparen.
Verder wil ik ook nog Jolanda nog bedanken, zij gaf me door welke mal het was die ik steeds bij haar zag en zo mooi vond. Ze heeft hem op haar trouwkaart gebruikt en is een schatje, het is de Memory Box Heart Canopy en is zooo ontzettend lief.

Alhoewel ik het echt superleuk vond om dit te maken heb ik er ook erg lang overgedaan. Ik heb diverse keren ander papier gebruikt, andere mallen erop gelegd, kant en noem maar op maar uiteindelijk ben ik tot dit resultaat gekomen. ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, altijd leuk om te horen en ik sta open voor opmerkingen hoor, daar kan ik van leren.


Hieronder zie je Cupido in zijn blote billetjes de pijl wegschieten...........


 
 
Deze tag blijft een van mijn lievelingsmallen, in deze vorm heb ik dus de kaart gemaakt.
 
 
Laat ik nu toch toevallig een charm hebben van een Cupido, is het geen schatje? (Alhoewel ik hem, nu hij uitvergroot is, toch wel een beetje boos vind kijken)
 
 
 
Deze border heb ik pas nieuw, ik heb er 2 harten vanaf geknipt en hier opgeplakt.
 
 
Dit is de kaart dus in zijn geheel, ik ben benieuwd naar jullie reacties.
.
 
 




Faber Castell Aquarel kleurpotloden
Magnolia stempel
Postcard afdrukje
Magnolia Doohickey So Wrapped Lovely Heart Tag
Marianne Design papier,
Marianne Design Craftable CR 1204
Crafts-Too 5 Ovals
Memory Box Heart Canopy
Memory Box Precious Heart
Memory Box San Marzano Border
Memory Box Sofia Heart
Memory Box Marietta Buckle
Quickutz Cookie Cutter Dies
Whiff Of Joy Cute Hearts

Organza lint, Lint, Kant, Roosjes, gehaakte bloemetjes, stickles, charm Cupido, Gesso, Touw,
Pareltjes en Parelhartjes

Deze Valentijnskaart laat ik meedoen bij de volgende Challenges:

http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2013/01/scrp-cards-challenge-42.html
http://creapaleis.blogspot.nl/p/wedstrijd.html
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2013/01/hv-challenge-12-maak-een-valentijnskaart.html?showComment=1359403000085
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/2013/01/week-45-anything-goes.html
http://het-hobbyjournaal.blogspot.nl/2013/01/challange-valentijn_16.html
http://bearlymine-challenges.blogspot.nl/
http://simonsaysstampschallenge.blogspot.nl/2013/01/simon-says-anything-goes.html


In mijn enthousiasme had ik me ook opgegeven voor de Challenge bij MiekeLotte en Krea Teja. Ik werd erop gewezen dat ik daar aan maximaal 3 andere challenges mee mocht doen dus ik ben, terecht, verwijderd. Sorry dames dat ik de voorwaarden niet goed gelezen had, regels zijn regels en gelden dus ook voor mij hihi.


43 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Hanny, een beauty!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoa Hanny, wat een prachtige tag heb je gemaakt...ogen tekort voor zoveel details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty!!! Super je kleuren en details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi gedaan, soms is iets veel makkelijker te vergroten of te verkleinen dan dat wij denken.Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wwaauuwww zeg, wat schitterend!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat is dat mooi, Hanny. De kleuren, de details, de mallen en vooral de layout. Prachtig resultaat.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty en wat heb je dat leuk gedaan met die pijltjes.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart en prachtige kleuren, Toppie hoor!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja echt voor 18+ Hanny haha...vind dit zeer mooi gedaan en weet eigenlijk niet waar ik kijken moet, zoveel leuks is er te zien.
    SCHITTEREND!!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook al heeft het je veel moeite gekost Hanny het is werkelijk een beauty geworden, wauw wat is die mooi. Hahaha zo zit Aniet ook vaak hoor, hoe doet men dat nou, ach ja we denken misschien wel te moeilijk hahaha. Maar je ziet de volhouder wint, want je laat ons een schitterende "18+-kaart" zien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat schitterend, onwijs mooi gemaakt, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt....maar wat een werk moet je daar aan hebben gehad! Maar het resultaat is heel mooi!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hanny,
    Ha..het is gelukt met de vergroting van de tag..wat een boel mallen heb je er op verwerkt...meer ging zeker niet ??hihi..leuk dat Cupidootje...heel lief kaartje...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een bjoetie Hanny!!Schitterend.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is heel mooi hoor Hanny, zoveel mooie details en heel zachte kleuren. Het heeft waarschijnlijk veel moeite (en zweet) gekost maar het is super!

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw!! Mooi gemaakt Hanny! Superleuke details. Enne.....het is ook één van mijn lievelingsmalletjes hoor! Wil ik ook nog steeds doen (vergroten). Staat ook nog op mijn to do lijstjes, hihi. Wordt steeds langer...........
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Hanny, dat ziet er goed uit! Wat een schitterende kaart. Love it! Alle details zijn ook prachtig.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Hannie,

    Natuurlijk is jouw blog de moeite waard.
    Je maakt hartstikke prachtige kaarten..
    Deze kaart is toch helemaal geweldig,
    zo fijntjes en heel apart...!
    Ik kom graag op jouw blog hoor meis.

    Lieve groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke kaart. En zo leuk dat we nog steeds van elkaar kunnen leren toch.
    Ik zie dat je ook uit Deurne komt, grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige tag Hanny. Supermooi gemaakt. Je kan wel zien dat je daar eventjes mee bezig geweest bent, maar het resultaat mag er dan ook best zijn.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous Tag, very pretty details and such a sweet Tilda. Thank you for sharing with us over at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs
    Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een geweldig mooi kaartje Hanny, erg veel leuke details! Echt super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is een prachtige kaart geworden Hanny, heel mooi gedaan !

    Groetjes
    Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend Hanny!! Ik kom ogen tekort, wat een prachtige details!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Hanny, ten eerste vind ik je tag geweldig mooi. Zoveel te zien, prachtige kleuren. Kortom een pronkstukje. Helaas mag je bij ons, Miekelotte is challenging you, met maximaal 3 andere challenges meedoen(zie voorwaarden) dus dat zijn er bij jou iets te veel en ik zal hem dus moeten verwijderen. Ik hoop dat je alsnog een poging wil doen want de challenge duurt bijna 3 weken. Ik ben meteen ook volgster geworden van je prachtige blog.
    Groetjes Syliva

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is a fabulous tag, so much gorgeous detail.
    Thank you for joining us at Bearly Mine Designs this week.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Best Hanny,
    Wat een schitterende kaart.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You, helaas hebben wij de regel dat je naast onze challenge met dezelfde creatie nog maar met 3 andere Challenges mag meedoen.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel leuk en prachtig kaartje! Helaas voldoe je niet helemaal aan de voorwaarden van de challenge van Krea TeJa, dus kun je niet meedingen naar de prijs. Volgende keer beter.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi Hanny, Gingham means checked ribbon or paper. If you look at my card on Midweek Magnolia you will see green and white gingham ribbon. I hop that helps.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hanny , wat een geweldige mooie creatie..................schitterend!!!.

    Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oooo wat een lieverdje is dit Hanny, schattiggggg en wat is ie doddig met z'n blote billetjes hè. Best nog moeilijk om dat te kleuren, zo'n bloot lijfje.....ik heb me er nog niet aan gewaagd maar wie weet komt dat nog.
    Jij hebt in ieder geval vast een hele dikke voldoende verdiend.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel schattig kaartje met een lief kleine Cupidootje Hanny, mooie details en versieringen, heerlijk om naar te kijken! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. This is so pretty! Such wonderful details! Thanks so much for playing along with us over on the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beauty van een kaartje Hanny. Lekker veel embellies! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel mooi kaartje is dit.
    Dank je wel voor het meedoen bij Creamiep.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Erg mooi!

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge harten op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuk idee!!!

    Schattige billen ;-)

    Wat leuk dat je meedoet met de extra Challenge op het hobbyhome hobbyartikelen blog.

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuk idee!!!

    Schattige billen ;-)

    Wat leuk dat je meedoet met de extra Challenge op het hobbyhome hobbyartikelen blog.

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtig kunstwerkje. Dank je wel voor je deelname bij CreaMiep Design blog.

    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..