Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

donderdag 14 februari 2013

Baby...Tag / Kaart

Ooo alweer nieuwe volgers erbij, hoe leuk is dit! Fijn dat jullie mijn Blog gevonden hebben, welkom.

Een tijd geleden had ik een babykaart gemaakt voor de vriendin van mijn dochter die deze maand een jongetje krijgt. Ik vind het prettig om zoiets op tijd klaar te hebben, als ik dit op het allerlaatst moet doen. heb ik ineens geen inspiratie meer. Nu was mijn dochter laatst bij me en ze zag die Tagkaart die ik gemaakt had, ze vroeg is die voor mijn vriendin? Nee dat was hij niet dus maar ze was er weg van en wist zeker dat haar vriendin hem ook mooi zou vinden dus ik heb een nieuwe gemaakt, dit keer toch wel voor een jongen (althans dat vind ik....)


Het kant wat je hier op de Tag ziet heb ik gekregen van een lief hobbymaatje toen ik bij haar op visite ging, mooi he? Het is elastisch en ziet er zo prachtig uit, nog bedankt Plony.

 
 
Hieronder zie je het woord "Baby", uitgestansd van een cuttlebugmal, dit is al een heel oud malletje maar ik blijf het mooi vinden
 
 
Dit is dan de Tag / Kaart in zijn geheel, ik vind het er wel lief uitzien en ook wel geschikt voor een jongetje.
 
 
 
 
 
De materialen die ik gebruikt heb zijn:
 
Cardstock
Graphic 45 Little Darlings
Cuttlebugmal Baby
Nellie snellen vlinder ponsen
Joy Noor 6002/0147
Martha Stewart Deep Edge Punch Floral Vine
Memory Box Twirled Heart Border
Verder nog pareltjes, parelhartjes, parelbloemetje, verbandgaas, kant, organzalint, bloemetjessplitpen.

27 opmerkingen:

  1. Wat een compliment van je dochter ;-)Dat je hem nog een keer mag maken! Een hele mooie kleurencombi! En veel mooie details om naar te kijken, daar hou ik wel van ;-) Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit prachtig gemaakt zeg, zoveel mooie details, zal welzijn dat deze prachtige tag zo in de smaak valt,
    fijne valentijnsdag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ik vind je TAG beeldschoon geworden Hanny!!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal schitterend Hanny, ik vind het een plaatje, zo lief allemaal, daar zullen ze zeker blij mee zijn als de kleine geboren is. Echt een toppertje meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hanny,
    Leuke tag, lief plaatje weer een mooi babykaartje...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hanny, wat heb je een prachtige tag gemaakt! Hier zullen ze heel blij mee zijn hoor...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hanny, wat een leuke tag!! Heel erg mooi gemaakt. Dat zal dankbaar in ontvangst worden genomen!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het een pracht Hanny.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Hanny, wat heb je een supermooie tag gemaakt. Hier mag je best trots op zijn.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtige kleuren, super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige tag, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een beeldige tag, Hanny...je hebt prachtige details gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke tag hanny
    schattig babyplaatje
    Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi en super schattig.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O wat schattig dacht ik, als ik de andere reacties lees, hebben er dat meer.... Terwijl ik ze eerst niet lees ... Supertag geworden.
    Gr. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is zeker leuk geworden...en het feit dat je dochter hem ook wel zag zitten is voor jou een hele eer nietwaar?

    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superlief kaartje, schitterend gemaakt, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schátje Hanny! Dat kleine snoetje is toch om op te eten zo lief! Je hebt een supergave tag gemaakt en heerlijk om te horen dat je dochter zo blij ermee was! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje,
    supermooi dat papier van Graphic 45!
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooohhh wat lief!!! Prachtige details ook. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtig babykaartje Hanny, heel erg mooie details!!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke tag zeg heel mooi plaatje en de hartjes doen het ook erg goed.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende tag zeg, het baby plaatje vind ik ook super, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hay lieve meis,

    Ik heb vorige week al een berichtje op deze
    post achter gelaten...zo vreemd, ik zie het er
    niet bij staan..!

    Ik vindt de afbeelding zo schattig en lief,
    ja en wat jij er dan bij hebt gemaakt, is werkelijk
    beeldschoon..
    Wat zullen ze blij zijn met dit schattige kaartje..!

    Liefs en alle goeds van
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een keileuke tag is dit geworden en het plaatje is echt snoezig...

    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Hanny,

    Wat een leuke tag is dit en ik vind het zeker voor een jongen.
    En die baby mal is super leuk maak er maar veel kaarten mee.
    En het baby plaatje vind ik zo lief past goed op je baby tag.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..