Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

zondag 17 november 2013

New Year op een KerstTag....

Het weekend is weer bijna achter de rug maar wat heb ik genoten. Een tijdje geleden hebben we een feestje/etentje gegeven voor vrienden en familie ter ere van ons 40-jarig huwelijksfeest in December en hadden we te kennen gegeven dat het een gezellige bijeenkomst zou worden maar dat we geen cadeautjes wilden ontvangen. Bijna iedereen had dit blijkbaar niet gelezen..................;)
Van een stel vrienden kregen we een weekendje aangeboden in hun mooie huis in Zeewolde en daar hebben we dit weekend dus gebruik van gemaakt. Van mijn broer en zijn vrouw hadden we een mooie bon gekregen waar we mee naar de orchideeënhoeve konden gaan in Luttelgeest en daar zijn we afgelopen zaterdag naar toe geweest.  We hebben er uren rondgelopen en genoten van een kopje koffie met appeltaart wat ook bij de bon inbegrepen zat, heerlijk hoor om zo verwend te worden. De vlindertuin was gewoonweg schitterend, wat een diversiteit aan kleuren, zo mooi. Op weg naar Zeewolde kwamen we "toevallig" door Putten en goh.............laat ik nu toch weten dat daar Gerda's Hobbyshop ergens moet zitten hihi. Wat een mooie winkel heeft ze, zo mooi en licht, natuurlijk weer wat leuke spulletjes ingeslagen;) Als we dan toch bezig zijn met een verwenweekend.......lol.

Verder wil ik gewoon iedereen die een berichtje heeft achtergelaten weer hartelijk bedanken, zo lief om die berichtjes telkens te lezen, doet me goed hoor.
Vanaf morgen kom ik weer bij jullie op de blog's kijken hoor, volgens mij heb ik veel gemist dit weekend...Ik ga vanavond vroeg naar bed, morgen gaat om 6.30uur de wekker, ik moet al vroeg bij de fysiotherapeut zijn dus ik wil wel fit zijn. Nou ja moet...., ik wil zelf altijd vroeg een afspraak dus doe het mezelf aan;)


Ditmaal een Tag/Kaart, gemaakt in de vorm van een ster, dit patroon heb ik gekregen van Lotte en vond ik erg leuk om te maken.

 Op de kersttakjes en swirl heb ik met  pontura paint kleine rode stipjes gezet zodat het besjes lijken.

















De gebruikte materialen:

Plaatje van internet op canvaspapier geprint,
Papier do crafts en cardstock
Tekst van een klein dun malletje waar ik de naam niet meer van weet helaas.
Cheery Lynn Holy Corner B184
Cheery Lynn B146 Pine Branches
Cheery Lynn B148 Holy Flourishes
Joy 6002/2021 Winter wishes border
Marianne Design
Memory Box Precious Snowflakes
Memory Box Tiffany Frame
Memory Box Deer Trio


Verder nog pareltjes, distressinkt, snowpen, foam voor letters en organzalint.





29 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk weekend heb je achter de rug Hanny, hoe fijn is dat, super dat jullie zo hebben genoten. Je kaart is supermooi, een plaatje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hanny. Gzellig dat jullie het zo leuke hebben gehad. Is soms even lekker een weekendje er even tussen uit. IK was na de vakantie nog niet weer op je blog geweest. Maar je hebt de afgelopen weken prachtige kaarten gemaakt. Erg mooie mallen heb je gebruikt en het effect is supermooi. IK heb genoten. Deze hierboven is ook al weer zo mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny,
    Gezellige dingen hebben jullie dit weekend gedaan, heerlijk om zo verwend te worden!
    Je nieuwe spulletjes zullen we eerdaags wel voorbij zien komen.

    groetjes Anita
    ps je Tag is natuurlijk weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je zo genoten hebt Hanny en dan kom je ons nu laten genieten van een prachtige kerstcreatie. Geweldig gedaan zeg.....een echt kersttafreeltje zo...heel veel te zien en de kerstsfeer begint langzaam al bezit van mij te nemen hoor.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat jullie zo genoten hebben Hanny.
    Je kaartje ziet er prachtig uit met hele leuke mallen en prachtig papier. Geweldig hoor.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit, nou heerlijk om zo verwend te worden,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Hanny, prachtig gedaan hoor, heel leuke details....
    Wat fijn dat jullie zo verwend zijn en dat jullie heerlijk hebben kunnen genieten,
    ontspannen moet af en toe...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerst-tag heb je gemaakt en wat fijn dat je zo genoten hebt van het weekend.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk om van die leuke onverwachte cadeautjes te krijgen....goed dat jullie er zo van genoten hebben...en jezelf bij Gerda verwennen was een mooie afsluiting!
    Je creatie is fantastisch, wat een prachtige details weer!
    Succes bij de fysio!
    ♥♥♥ Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schattig kaartje zeg, heel lief, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele gave kaart en wat een prachtige kleuren zijn dit, waar haal je toch weer die heerlijke inspiratie vandaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh...wat een heerlijk weekend heb je achter de rug!!! wat een gaaf kado om een weekendje van hun huis in Zeewolde gebruik te mogen maken! En ja wat zijn er dan veel soorten orchideeën hè, in zo'n kwekerij ! Je kerst label is een Bjoetie waar je weer veel werk van hebt gemaakt!!! Ik ben benieuwd wat voor moois we gaan zien met de dingen die je bij Gerda hebt gescoord!!! Dank je voor je lieve reactie op mijn blog...sterkte bij de Fysio! en tot de volgende knutsel.... Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Hanny
    wat lees ik nu, ben je in Zeewolde geweest?
    dan was je heel dicht bij mij.
    heerlijk dat je zo,n weekend kreeg aangeboden en dat je zo genoten hebt.
    je kerstlabel is prachtig met veel mooie details.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk dat jullie zo verrast zijn Hanny, lekker genieten! Dat klinkt als een heel leuk weekend. Gerda's hobbyshop jaaa...daar ben ik onlangs ook nog geweest toen mijn vriend en ik een weekendje in Putten waren. Ik raakte er niet uitgekeken! Je tag ziet er wederom enorm leuk uit Hanny, zulke leuke details weer, prachtig! Ik hoop dat je baat hebt gehad bij de fysio, ik mag overmorgen ook weer maar maak altijd om 9.00uur een afspraak haha! Dan hoef ik niet zo vroeg mijn mandje uit. ;-)
    Lieve groetjes en een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Hanny,

    Wat een leuk weekend.

    Je kaart is LIEF! net zoals je laatste reactie!
    dank je wel.

    lieve groetjes

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heerlijk zo'n verwenweekend:0)
    prachtige kersttag heb je gemaakt hanny!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Hanny , meis wat een prachtige tag heb je gemaakt, een beauty om te zien en zo leuk met die rode besjes en wat een mooie mallen, top.
    Wat leuk dat jullie in Zeewolde waren daar woon ik. Nog niet zo lang hoor, ruim 5 jaar.
    Vind het hier heerlijk, alles bij de hand op loopafstand, bos en strand.
    Kom uit het drukke Amsterdam dus hier is het lekker rustig waar ik woon enkel in de zomer heel veel toeristen, maar dat is meer in de kern van het dorp.
    Ja meis Gerda's hobbyshop kom ik ook regelmatig, heerlijke winkel, zijn nog niet zo lang geleden verhuist zaten eerst aan de overkant maar veel kleiner.
    Maar super dat jullie zo zijn verwend en je daar zo van heb genoten.
    Nog dank je wel voor je reactie op mijn kaart en doosjes. Zeg net als Nelleke Lief!

    Liefs Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gedaan Hanny.
    Ook ik ben nu eens 2 hele dagen niet op het blog geweest. Te druk en te veel te doen.
    Ga het ook niet inhalen. Wacht gewoon op volgorde van wat binnenkomt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is beautiful Hanny, such a fabulous design and I love all of your snowflakes and beautiful die cut details.
    I hope you appointment with the physiotherapist went well.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Hanny,
    Je hebt een prachtige kaart in een heel leuk model en wat fijn dat jullie zo genoten hebben, ik zag de prachtige foto's op FB, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heerlijk dat jullie zo'n fijn weekend hebben gehad, doet goed hè.
    Je kaart is weer een plaatje, echt schitterend !
    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige tag Hanny, weer heel mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat fijn dat jullie een super leuk weekend hebben gehad....en ook nog lekker geshopt....top hoor
    Je stert-tag is ook weer heel erg mooi gemaakt...super leuke stansjes zitten erop....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Hanny.
    Eerst van harte met het behalen van deze mijlpaal! Wat een tijd hè! Voor mij nog 1,5 jaar :)
    En wat hebben jullie een heerlijk weekend gehad. Fijn om zo verwend te worden!
    Je tag is overigens ook heel erg mooi gemaakt!! Prachtige details weer op te zien!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige ster-tag heb je gemaakt zeg!
    En wat fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad......dat is echt genieten!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad, je tag is super mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. WOW hanny, this is just so awesome. love this idea for a Christmas tag.xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hahahahaaaa..... wat zal gerda blij met je zijn geweest........ leuk he al die diversiteit die ze aanbied........nu begrijp ik waar die kerstster vandaan komt..wat lief dat lotte die je heeft gemaild!!!!!
    heb nog gekeken naar de stempels ... is niet gelukt maar ik hou het in mijn achterhoofd......

    fijne dag hanny,

    lieve groetjes,
    tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..