Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

donderdag 19 december 2013

2014...

Een kort berichtje en........alsof we er geen genoeg van kunnen krijgen haha, alweer een Kerst- of Nieuwsjaarskaart.
Deze is naar mijn idee, althans voor mijn doen, echt een Cas kaart. Niet iedereen houdt van een volle kaart dus vooruit, eentje zonder te veel tierelantijntjes;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eindelijk weer eens een keer een embossingmal gebruikt, ik zie het zo vaak maar denk er zelden aan om het zelf te gebruiken terwijl het zulk mooi effect geeft. Dit is een oudje van Cuttlebug.
 
 
 
 

 
 
 
Het plaatje komt wederom van internet en is geprint op Canvaspapier.
Papier  komt uit mijn bak met restpapier, cardstock en perkamentpapier
Cuttlebug Embossingfolder
Go Kreate Frilly Large #2
Hobbyidee Sneeuwster mal


Verder heb ik nog zilverkleur parelkoord gebruikt, organzalint, distressinkt Vintage Photo, een pareltje en een charm 2014.

20 opmerkingen:

  1. Het is een super leuk kaartje hoor Hanny, heel mooi plaatje heb je gebruikt....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Hanny!!! Prachtig!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Hanny, dat heb ik ook dat ik mijn embossing folders vaak vergeet! En ook al is je kaart met weinig Tierelantijntjes
    is het resultaat heel groots, komt ook door de kleuren van het mooie papier en een mooie charm!
    Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Hanny....en het perkament papier wat er tussen zit geeft een mooi effect!
    Mooi plaatje heb je gebruikt.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha...en dat noemt ze CAS, echt niet..er is nog van alles te zien op je kaart, leuk plaatje, mooie ronde mal en vellum is altijd zo mooi op een kaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is schitterend Hanny, meer versiering heeft je kaart niet nodig. Supermooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was even wat minder aan het reageren. Mooie kaart is dit. CAS hou ik wel van. Ook je andere kaarten zijn erg mooi. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is heel mooi, hier hoeft echt niets meer bij,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, helemaal mooi. Ook ik gebruik mijn embossingfolders veel te weinig eigenlijk want ze geven inderdaad een erg mooi effect.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje Hanny, heel mooi met de embossingfolders.
    Ik vind ook dat er niet meer moet opstaan, de aandacht gaat onmiddellijk
    naar het mooi plaatje...
    Maak er morgen een mooie dag van :-))

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ziet er heel mooi uit Hanny:0)
    alvast fijne feestdagen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart hoor Hanny, de mal met de sneeuwsterren is heel erg mooi. Ik had hem wel al vaker gezien maar omdat je verder niet zoveel op je kaart hebt verwerkt valt ie meer op. Alvast hele fijne dagen toegewenst. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele mooie en elegante kerstkaart Hanny en zeker geen CAS.
    de sneeuwsterren er op zijn super.
    liefs An en fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartje is veel te mooi om een CAS kaartje te zijn Hanny. Ik lees overal dat jullie vandaag 40 jaar zijn getrouwd, dus van harte gefeliciteerd en een fijne dag. Groetjes Judith en natuurlijk ook fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend....en voor jouw doen idd CAS....proficiat met jullie trouwdag....is die leuke kerstkat van internet geplukt? Ik zoek ook nog iets leuks voor op mijn blog....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superlief en mooi kaartje Hanny, prachtig zoals je die pareltjes om dit fraaie plaatje hebt heen verwerkt! Liefs, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Hanny,

    Bedankt voor al je lieve berichtjes afgelopen jaar.

    ik wens je heel fijne kerstdagen en een heel voorspoedig nieuwjaar met veel nieuwe kaarten e.d.,


    lieve groetjes

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een beauty!!! Echt heel bijzonder en wat een gave details!!!

    Fijne Feestdagen en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is a beautiful card Hanny, I love the embossed background and the gorgeous snowflake framing your lovely vintage image.
    Wishing you a very Merry Christmas and Happy New Year.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou hij is heel erg leuk geworden hoor je kaart !

    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..