Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

woensdag 22 januari 2014

Back Home !

Daar ben ik weer, uitgerust van een heerlijke vacantie.
Wat hebben we genoten en leuke dingen gezien en gedaan zoals:  helikoptervlucht Grand Canyon, Oud en Nieuw vieren in Las Vegas, over de Walk of Fame gelopen in Hollywood, Los Angeles, Panama en Panamakanaal,. gedoken in Mexico, op een rivierboot door de jungle in Costa Rica en uiteindelijk nog in Columbia geweest. Een super vacantie waar ik met plezier aan terugdenk, ik voel me dan ook een bevoorrecht mens.
Toch is het ook weer heerlijk om thuis te zijn, mijn kinderen weer te zien, mijn eigen huis en hobbyspulletjes om me heen te hebben. Ik heb er inmiddels alweer een werkdag op zitten ( ga weer sparen voor de volgende vacantie haha) en de was ligt alweer fris gewassen en gestreken in de kast. Ik heb mijn ritme alweer teruggevonden en hoop weer snel lekker te kunnen knutselen maar eerst maar eens overal gaan kijken wat voor moois ik allemaal gemist heb. Ik probeer deze week weer overal een bezoekje te brengen en een berichtje achter te laten want ik heb de indruk dat ik echt ontzettend veel creaties gemist heb. Tot snel allemaal....



19 opmerkingen:

  1. Welkom terug in blogland Hanny, leuk te lezen dat je een fijne vakantie heb gehad...
    Je bent nu heel wat leuke en spannende ervaringen rijker....doe nog maar lekker nagenieten...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hanny,

    Fijn dat je er weer bent, Maar wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt, kan mij voorstellen dat je hebt genoten,

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug Hanny..... wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt....en heel veel gezien!
    Geniet nog maar lekker na van alles en straks zien we wel weer creaties van je voorbij komen!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je weer in blogland bent.
    Wat een mooie reis heb je gemaakt... Daar zal je wel leuke
    herinneringen aan hebben en veel mooie foto's om na te genieten...

    Lieve groeten en tot binnenkort met je eerste kaartje :-)
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. welkom terug hanny! wat een geweldige foto! kan me voorstellen dat je een super vakantie hebt gehad, geniet nog maar lekker na:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij het zien van deze prachtige foto krijg ik spontaan heimwee, Hanny....wat fijn dat alles goed verlopen is en dat jullie zo hebben genoten...blijf deze mooie herinnering maar lang koesteren!
    Xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Hanny dat klinkt als een supervakantie, heerlijk dat je zo hebt genoten. Daar kan je op terugkijken met een lach op je gezicht.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een trip geweldig!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je vakantie zo leuk was en welkom terug hier.
    Succes met het langs bloggen gaan, ik zit al te zweten als ik een dag niet heb kunnen kijken hihi.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Halloo daar was ze weer!!! Fijn dat je het zo fijn hebt gehad en zoveel hebt kunnen zien. Maar na zo'n heerlijke vakantie is het idd ook weer heerlijk thuiskomen. We zien je eerste creatie wel weer graag tegemoet. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hanny, Welkom terug in het blogland. Wat heb je veel gedaan in Korte tijd!. Een hele belevenis als je dit zo leest. Ik zag je foto bij Ans op de blog. IK denk dat is de grand canyon. SUPER. Je hebt vast hele mooie dingen gezien. Hou het nog maar even vast. Want je zit altijd snel weer in je dagelijkse ritme. Maar dit heb je leuk weer gezien en meegemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je weer terug bent :-).
    En wat hebben jullie veel gedaan en gezien.
    Dat is denk een vakantie om nooit meer te vergeten.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAUW Hanny wat zul jij genoten hebben zeg!! Zo te lezen is het een topvakantie geweest.....hahha!! Eentje om nooooooiiiit meer te vergeten!
    Gelukkig wel je weer heel terug en hopelijk ook helemaal opgeladen!
    Welkom thuis!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Hanny,
    Welkom terug, fijn dat je er weer bent!!! Ook ben je al even thuis....maar jeminee....wat moeten jullie veel hebben gezien!!! En ik denk dat het nog zachtjes is uitgedrukt als je zegt wat hebben we genoten....dit is toch de reis van je leven!!!! Geweldig voor jullie en geniet lekker na en je kan toch de blogs niet meer inhalen, dus begin maar gewoon van boven af aan....Als ik een dag niet op mijn blog ben geweest weet ik al niet bij wie ik het eerst moet beginnen, hihi.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Hanny,
    Dit was vast de reis van je leven, wat een genot om dat mee te mogen maken, om zoveel moois te kunnen zien, echt geweldig lijkt me dat.
    Nu kun je weer aan de freubel en van het bloggen genieten en van het hollandse klimaat.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat klinkt dat geweldig Hanny! Fijn dat jullie weer terug zijn en dat jullie zo hebben genoten van de vakantie, geweldig om zoveel te zien en vast te leggen om later nog eens van te genieten. Het zal wel weer even een overgang zijn naar ons koude kikkerlandje, van de andere kant kun je ook weer gezellig tegen elkaar aan kruipen ;-) Geniet van je weekend, liefs, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Welcome home Hanny, it sounds like you had a fabulous time, such a beautiful photograph.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Hanny welcome Home honey....looove that photo, looks awesome...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Welkom thuis en wat een geweldige foto. Jullie hebben zo te lezen wel genoten.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..