Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

dinsdag 15 april 2014

Baby Boy...

Ola............daar ben ik weer.
We zijn gisterenavond teruggekomen uit Barcelona waar we een lang weekend zijn geweest en ontzettend genoten hebben. Wat een grote stad is het toch, enorm druk en er is ontzettend veel te zien en te beleven. Het zat ons ook echt allemaal mee, het weer was ronduit fantastisch! We zijn afgelopen zondag ook nog lekker aan zee geweest en ik heb daar lieve, kleine minischelpjes meegenomen voor op een kaart natuurlijk. We hadden een markt bezocht en daar nog wat kant gekocht (slechts 3 meter hoor) blijkbaar vond ik die 28 meter die ik in Mexico had gekocht niet genoeg haha. Kortom, we zijn moe maar voldaan teruggekomen zoals ze dat dan zeggen. Dit Babykaartje had ik al gemaakt maar nog niet op mijn blog geplaatst dus dat kwam mooi uit. Ik kan jullie nu toch iets laten zien want vandaag moest er natuurlijk weer gewerkt worden;) Deze week ga ik overal weer langs om jullie blog te bezoeken, ik heb weer veel gemist want er is weer een hele lijst met niet bekeken mooie creaties zag ik. 







Ik was in eerste instantie begonnen om de kaart helemaal met distressinkt te bewerken maar was er niet tevreden over. Uiteindelijk heb ik toen maar alles gesloopt en alleen het plaatje weer opnieuw gebruikt, ik vind dit zo'n schattig kindje met dat mutsje op.







Ik heb uit foam de hartjes gestanst, de woordjes Baby en Boy heb ik met lichtgewicht klei gemaakt.









Ook voor het kleine hoekje heb ik foam gebruikt.











Ik gebruik graag perkamentpapier, het geeft net dat kleine beetje extra zonder echt te druk aanwezig te zijn.








De materialen die ik gebruikt heb:

Papier/karton Action en cardstock
Plaatje van internet gehaald (denk Bessie Pease Guttmann)
Cheery Lynn DL 110 Heartland America Large
Die Namics Photo Corner
Joy 6002/0304
Magnolia Doohickeys Clover with flower (alleen het bloemetje gebruikt)
Marianne Design 0185 Snowflake
Spellbinders S4-205

Verder nog wat pareltjes, parelhartje, foam, lichtgewicht klei voor de woordjes Baby en Boy, kant en perkamentpapier.
   




Liefs Hanny








32 opmerkingen:

  1. Hallo Hanny,
    wat een heel mooi lief en schattig babykaartje
    mooie mal heb je gebruikt en heel fijntjes afgewerkt
    fijn dat je lekker hebt kunnen genieten in het weekend
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Barcelona is zeker een mooie stad, veel te zien, leuk dat jullie er een weekend waren !
    Je kaartje is super mooi, tof gemaakt ☺
    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny,
    Ja gave stad hè Barcelona er is zoveel te zien en je sjees met de metro overal voor een prikkie naar toe!
    En de Ramblas is zo gezellig om op terras te zitten, heel veel te beleven en te kijken daar!
    Wat heerlijk dat jullie er zijn geweest, en zo hebben genoten!
    Je hebt een prachtig kaartje om te laten zien, en idd. schattig plaatje!!
    Je bedoelt vast Vellum i.p.v Perkamentpapier (in je tekst)...ook mooi maar ontdek ik niet op deze kaart, hihi
    de leeftijd???? Fijne week verder en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Foei Gerie, zeggen dat het aan mijn leeftijd ligt haha;) lol...........ik koop dit als perkamentpapier bij de Action, daar heet het Perkament Vellum dus we hebben beiden een beetje gelijk;) De Ramblas was geweldig, een en al gezelligheid en overal kon je heerlijk eten, vooral tapas mmm. We hadden een kaart waar je onbeperkt met de tram, bus en metro kon reizen en wat werkt dat handig en vooral efficiënt. Daar kunnen ze hier in Nederland nog wel wat van leren..... liefs Hanny♥
      http://tierelantijntjes.blogspot.nl

      Verwijderen
  4. Zo jullie zijn wel wereldreizigers zo te lezen, fijn dat jullie zo genoten hebben van het mooie Barcelona!
    Bedankt voor je mailtje ook nog over de mallen en licht gewicht klei.
    Je maakt er de mooiste dingen mee zie ik, nu ook weer de leuke letters!
    Mooi is dat perkamentpapier er bij geeft inderdaad een lief effect!
    Ik ben ook bezig met een jongens baby kaart maar " helaas" moet het wat moderner voor degene waarvoor het bestemd is, zelf hou ik meer van jouw vintage stijltje prachtige kaart!
    Fijne week in het inmiddels zeer frisse brabant!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hanny,
    Wat leuk om te lezen dat je het super leuk heb gehad! En weer een hoop lint, 3 meter, valt mee na de 28 mtr, hihi.
    Tja hebben we nooit genoeg toch? Ken mezelf hierin, heel goed zelfs!!!!
    Je baby kaart is een schatje, hele mooie spulletjes verwerkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je babykaartje is weer schitterend Hanny ....en prachtige is die ovale stans....
    Fijn dat je een leuk weekend heb gehad in Barcelona....dat was weer echt genieten .....en de accu weer opgeladen!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig babykaartje en leuke details heb je toegevoegd....heel lief. Wat heerlijk zo'n weekend in zo'n mooie stad.....fijn dat jullie zo hebben genoten, dat hebben we allemaal wel eens nodig toch?
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schattig babykaartje en de hartjes uit foam doen het er erg leuk op.
    wat heerlijk dat je zo genoten hebt Hanny, dat hebben we zo nu en dan allemaal nodig.
    fijne dag morgen en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very cute baby card and added beauties.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk even zo'n weekendje weg, Barcelona staat ook nog op mijn lijstje!.
    Wat een mooi en lief kaartje is dit met prachtige details!.


    gr.LOUise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh lekker hoor Barcelona en zo te lezen heb je het super gehad!! Je kaart is weer helemaal schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Hanny en dat staat inderdaad erg mooi met het perkamentpapier. Een beetje wazig, lief en romantisch.
    Fijn dat je het leuk hebt gehad.
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ahhh wat een dotje weer, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat jullie zo hebben genoten in Barcelona.
    Je kaartje is prachtig geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Hanny,
    wat fijn dat jullie een leuke gehad hebben in Barcelona.
    Het is inderdaad een mooie stad, enorm veel te zien, voor
    elk wat wils...
    Je kaart is weer super, mooie kleuren, leuk plaatje...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige babykaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je een lang weekend naar Barcelona bent geweest en daar zo van genoten hebt. Nu nog lekker lang nagenieten hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is a beautiful card Hanny, such a delightful baby image and pretty pastel blues, I love all of your delicate details.
    I'm so pleased your enjoyed your weekend away, it sounds like you had a wonderful time.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh. Barcelona staat ook op mijn verlanglijstje, lijkt me ook zo'n mooie stad. En vaak natuurlijk ook meer kans op mooi weer, toch?.
    Ik ga met mijn zoon naar Berlijn het weekend na de Pasen, voor de 2de keer. Is ook zo'n mooie stad, ik denk zelf heel anders dan Barcelona, hoor. Berlijn heeft een heel andere geschiedenis, maar er is ook zoveel te zien daar.
    Je kaart is weer een schatje, echt heel mooi. Groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart, super mooie malletjes gebruikt en ohhhh wat een mooi babyplaatje.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een dotje.
    Fijn dat jullie genoten hebben.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi kaartje is dit Hanny!
    Fijn dat jullie het leuk gehad hebben.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lief kaartje Hanny!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart Hanny! Leuk effect met het perkament papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een superlieve babykaart!
    Fijn dat jullie heerlijk genoten hebben. Geniet nog maar lekker na.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart!
    En die woordjes vind ik wel heel mooi en schattig.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat klinkt als een heerlijk weekendje Barcelona Hanny, super voor je. Wat heb je weer een geweldig kaartje gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wat leuk Hanny om naar Barcelona te gaan! Heerlijke stad, altijd supergezellig, mooi en levendig! Hopelijk dat jullie er met heel veel plezier op terug kunnen kijken! En over plezier gesproken: dat heb ik natuurlijk altijd als ik bij jou langs kom, wat een supersnoezig kaartje is dit! Heel erg gaaf met het vellum erop, maakt het chique!! Lieve groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Hanny,
    Barcelona is een prachtige stad heel mooi om te bezoeken ben ik ook al geweest.
    Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt heel mooi .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh Barcelona...zálig Hanny dat pakken ze je niet meer af, zo'n gezellige stad. Je kaart is een schatje, wat een lief plaatje en leuk die woordjes uit foam, heeft net wat meer "body"...fijne paasdagen en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow Hanny what an outstanding design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..