Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

donderdag 26 juni 2014

Liefs........at the Sea....

En daar ben ik weer.......het is al even geleden dat ik weer wat nieuws geplaatst heb en ik vond het wel tijd worden:) Helaas kom ik er nog weinig toe om kaarten te maken maar heel af en toe heb ik een half uurtje over en ben ik weer bezig. Ik ga proberen om weer jullie blogs te bezoeken, ik heb jullie schandalig verwaarloosd alhoewel ik wel af en toe weer leuke kaarten gezien heb hoor. Het "berichtjes" achterlaten doe ik dus zeker binnenkort weer, ik weet dat ik gelukkig niet de enige ben die tijd te kort heeft en jullie dit wel begrijpen. Verder wil ik Ellen van harte welkom heten, heb jij ook een Blog want dan kan ik ook eens komen kijken, ik kon het namelijk niet vinden.


Deze tagkaart had ik dus nog liggen, lang leve de voorraad haha, Aangezien ik ergens gezien had dat er een challenge was met het thema Strand heb ik deze gekozen, nu nog even zoeken waar het was:)

Ik had me dus uitgeleefd en weer een tag vergroot en uitgesneden, Deze keer weer de tag van Nellie Snellen, een van mijn (vele) favoriete mallen.
De embossing enamel is ook overvloedig aanwezig, ook op het lichtgewicht lijstje en op het afdrukje van het stempeltje wat er in zit, heeft een beetje "zand" effect en dat vond ik hier nu precies bij passen.







Ik had nog een mooie charm van een zeepaardje, ik heb al heel wat duiken gemaakt en ontzettende mooie dingen gezien maar een zeepaardje heb ik helaas nog nooit gezien, die staat nog op mijn verlanglijstje dus;)
De border van Memory Box, Big Splash,  heb ik uit perkamentpapier gestanst zodat hij niet te aanwezig is maar net dat beetje meer geeft (ik lijk wel iemand van de reclame haha) 
Kijk de dolfijntjes eens springen.......lol..








De mal van Joy vind ik ook erg mooi om te gebruiken, hieronder op een tag maar het kan ook leuk aan de binnen- of achterkant van je kaart natuurlijk.








Een tijdje geleden de lieve snijmalletjes van All occasions dies gekocht, deze zijn zo mooi en bestaan uit zeepaardje, dolfijntje, anker en zeester.






Toevallig had ik ook van Viva stempeltjes met zeesterren en schelpjes dus die heb ik ook gebruikt.






Dan een flesje wat ik bij de Wibra gekocht heb, gevuld met mini schelpjes van ons Noordzeestrand en anijszand, mooi fijn zand.








Gebruikte materiaal:

Action papier en cardstock, 
plaatje internet
All occasions dies
Joy 6002/0298
Marianne Design CR 1202
Nellie snellen SD 023 Xmas label
Stampedous Aged Ivory Embossing Enamel
Viva Stempels At the sea

Verder nog Gesso, organzalint, touw, schelpjes en anijszand in flesje, charm, voile en lichtgewicht klei lijstje.



34 opmerkingen:

  1. wat een supergaaf kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hanny,
    wat een prachtige labelkaart heb je gemaakt
    super mooi !!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn ogen weer uitgekeken Hanny...schitterend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Hanny, heel mooi al die kleine details. Maken je label echt af.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tag, en wat een leuke hebbedingetjes zitten er op,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Hanny, een kaart om mee te doen met de challenges, zo mooi is ie. Kijk even op mijn blog, ik heb 2 verschillende gemakt voor verschillende challenges. Succes er mee. Van harte. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Hanny,
    Voor zeepaardjes in het echt te zien, moet je smorgens in alle vroegte een uur of 4 zijn. Ik heb ze op Texel in het echt gezien in de zee.....echt heel gaaf! maar het is al wel een aantal jaartjes geleden! Je hebt een erg leuk zomers strandkaartje gemaakt en je kan mee doen bij Knutsels en kadootjes. Jouw zeepaardjes zijn ook erg leuk en je dolfijntjes....heel gaaf gedaan!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hanny,
    Leuk om weer iets te zien van je, want ze zijn altijd prachtig!!!
    Hele mooie zomerse kaart.
    Enne bergijp je best, als je het al druk hebt is het dan ook leuk omte freubelen en niet alleen met blog berichtjes bezig te zijn.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous creation and fantastic colours...really love this card...♥aNNie
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hanny,
    ik zeg het wel vaker, maar wat heb je weer leuke malletjes gebruikt! die kleine zeepaardjes zijn gewoon te leuk en lijkt me echt fantastisch om die eens in het echt te zien! Heb nog nooit gedoken, wel gesnorkeld...als ik vroeger op de bodem van het zwembad zat, kreeg ik al pijn aan mijn oren, dus ik weet niet of ik ooit zal duiken...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hannie,
    wat heb je een prachtige creatie gemaakt! Zoveel te zien en zo prachtig allemaal bij elkaar. Het flesje is enig!! Die mini schelpjes. Schitterend detail. En de zeepaardjes, dolfijnen en zeesterren. Allemaal even leuk.
    Soms is het met pieken heel druk en dan weer wat minder. Ach, dat begrijpt toch iedereen.
    Sterkte met de drukte! En bedankt weer voor je leuke reactie bij mij! Ja, mooi he, dat potloodverhaal.
    Het ontroert mij ook elke keer weer.
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig! Wat een prachtige tag heb je gemaakt, zoveel mooie details op verwerkt!
    Echt gaaf.
    Fijn weekend,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is gorgeous and that is one of my favorite paintings, I was always mesmerized by the look of the sand falling through her fingers, just like time runs so quickly through ours! ~Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hanny, wat een geweldig mooi kaartje, weer veel op te zien! Vind die kleine flesjes zo leuk maar gaan die niet stuk met het verzenden?
    Ik begrijp je wel hoor, bloggen kost veel tijd vooral als je overal een reactie wil achterlaten.

    Fijn weekend, lieve groet, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat superrrrrschattig!!! Echt een schatje van een kaart en met jouw beschrijving loop je leuk langs alle details....geweldig!
    Fijn dat je meedoet bij WLVC en succes!
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Hanny,
    dit is weer een geweldig mooi label geworden.
    Zo leuk met al die lieve details.
    Je bent inderdaad de enige niet met weinig tijd om te knutselen, er zijn ook
    nog zoveel andere "dingen" die moeten gedaan worden... Ik begrijp jou...

    Lieve groeten en een fijn weekend,
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat heb jij er een leuk kaartje van gemaakt!
    Heel erg leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een beeldig strand-tafereeltje heb je gemaakt Hanny! Die zandkleurtjes horen er helemaal bij en die schattige dolfijntjes en zeepaardjes zijn zulke mooie ornamentjes! Doe rustig aan, je hebt soms van die tijden wanneer je eigenlijk nergens tijd voor hebt, komt wel weer! Geniet van je weekend! Lieve groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een geweldig mooi vintagelabel Hanny...prachtige details erop ....Een SUPER mooi geheel!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Hanny wat een leuk label in de leuke zomerse sfeer mooi plaatje en heel mooi afgewerkt. GroetenTrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig hanny!!!! Een heel mooi zomers label, ik ruik bijna de zee!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige labelkaart heb je gemaakt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Al is het effe geleden, dit is alvast een heel mooi kaartje.
    Creatieve groetjes van Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige tag Hanny. En weer zoveel leuke details. Ik vind het supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Hanny, wat heb je een prachtige tag gemaakt.
    Leuk dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel leuk Hanny goed dat je in je spaarzame vrije tijd tijd maakt voor wlvc ;-) met alle prachtige details heb je er weer een pracht werkstukje van gemaakt!
    Bedankt voor je deelname!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een pracht van een label. Ik heb op mijn laatste kaartje dit label van Nellie Snellen ook gebruikt. Een mooi label inderdaad. Je hebt ook weer superleuke toepasselijke details gebruikt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik loop ook weer hopeloos achter met bloggen, nu eerst maar een blogrondje gepland.
    Wat een schitterende tag heb je gemaakt, prachtig al die details en zo'n lief plaatje. Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

    groetjes en een fijne week,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Hanny,

    Wat een prachtige label heb je gemaakt mooi van kleur en zo veel schitterende details en ik ben helemaal weg van je kleine zeepaardjes ze staan zo leuk op je label!!
    En nog bedankt voor de leuke reactie op mijn blog ja dat is raar he een blonde dochter de oudste is een beetje rood/roze dat komt waarschijnlijk omdat ik van mij zelf een rode gloed over mijn bruine haren heb mijn man was blond(nu grijs ha ha) dus ik denk dat mijn jongste dochter het van hem heb sommige mensen snappen dat niet en denken dat de kinderen niet van mij zijn maar heb ze toch echt zelf gedragen ha ha!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. This is beautiful Hanny, such a gorgeous image and fabulous design, I love all of your brilliant little details and your lovely die cuts..
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige tag met leuke details, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Hanny, wat een mooie zomerse creatie heb je gemaakt. Leuk zeg, al die kleine details, het flesje, schelpen, het zand, en ga zo maar door. Je blijft kijken naar wat je allemaal gebruikt hebt. Leuk dat je mee doet met de challenge van Knutsels & Kadootjes, met het thema zomer. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze heb ik ook eens even uit vergroot, erg mooi al dat enamel overal op!
    De kleine dolfijntjes super!
    Het lijstje weer prachtig!
    Alles om het super romantische plaatje heen is even prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..