Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

donderdag 4 september 2014

a Merry Christmas...


Hebben jullie de pepernoten, chocoladeletters en banketstaven al in de winkels zien liggen? Hier al wel, naar mijn idee veel te vroeg en ik ben dan ook blij dat ik geen kleine kinderen meer heb want die weten ook wel dat pepernoten bij het Sinterklaasfeest horen en dat duurt echt nog wel even..........
Zo ook Kerst, ook nog ver weg voor mijn gevoel maar toch is het over 3 maanden al zover. Ik had dit plaatje van internet gehaald en vond het zo schattig, het is een simpel kaartje geworden maar door gebruik van de mooie spellbindersmallen is meer ook niet nodig vond ik persoonlijk. Ja jullie lezen het goed, ik die normaal het liefste een overvolle kaart maak haha. 







Het is een modelkaart wat ik niet snel maak, simpelweg omdat ik er te weinig op kwijt kan maar in dit geval was het groot genoeg. De tekst stond al bij het plaatje gedrukt, handig;)







De randen heb ik met de Martha Stewart pons gemaakt, ik gebruik die eigenlijk veel te weinig omdat ik geneigd ben naar een bordermal te grijpen die ik met de stansmachine gebruik








Een dun organzalintje erover wat doorloopt tot over de achterkant van de kaart, een strikje erop, sterretje en pareltje erin en klaar. Ik zag dat linksonder het lint niet goed vast zat toen ik de foto nam maar heb dat nog bevestigd, was gewoon te lui om een nieuwe foto te maken hahaha.







Mijn gebruikte materialen:

Plaatje van internet, linnenpapier, designpapier Action
Martha Stewart punch Deco Fans
Spellbinders S5-218 Devine Eleoquence

Verder nog organzalint, pareltjes en parelsterren.

Deze kaart laat ik meedoen bij:

http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2014/09/anmacreatief-challenge-36-september-2014.html?showComment=1409825277106#c5369918411385897884
http://christmascardchallenges.blogspot.nl/2014/08/challenge-40-anything-goes.html
http://suzysmarty1.blogspot.nl
http://allsortschallenge.blogspot.nl







41 opmerkingen:

  1. Schitterend! En meer heeft het ook niet nodig!
    Het papier en de prachtige stansen het leuke plaatje spreken voor zichzelf en wat een heerlijk sfeertje heb je er van gemaakt!
    Top gedaan!
    Ik heb de Sint artikelen gelukkig nog niet zien liggen...vandaag en morgen word het nog echt zomer weer dus moet er ook echt nog niet aan denken! ;-)
    Fijne dag!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een eye catcher hanny....een schitterende kaart! En nee hoor door de prachtige mallen
    heeft het niet meer nodig...en dan dat plaatje, wat een beauty!!!!! Dit is een hele goeie voor een
    serie kerstkaarten...echt prachtig!
    De winkels die de pepernoten e.d al in de winkels hebben, sporen echt niet! maar ja bij ons in
    het dorp lagen begin juli ook de pompoenen al uitgestald, mag de natuur eerder zijn, maar het
    blijft toch een herfst artikel vind ik.
    Veel nazomer groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een plaatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldig kaartje weer Hanny, een prachtige stans heb je gebruikt met daarin een heel lief plaatje....SUPER mooi geheel....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hanny,
    Ja hoor ik heb ook al pepernoten bij ons in de winkel gezien, met dit mooie weer vind ik het nog geen combinatie hihi. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt een minder druk kaartje gaat je prima af hoor. Mooie uitgewerkte stansen geven een kaartje al meteen sfeer zodat het kaartje niet zoveel meer nodig heeft vind ik.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig kaartje heb je gemaakt met dit hele lieve plaatje
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ahhh wat een supermooi plaatje en het papier en het lint past weer perfect bij de kleuren van het plaatje, schitterend gemaakt, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hanny, ja hoor ik heb ze ook zien liggen en ben er met een grote boog omheen gewandeld...begin november is tijd zat vind ik.
    Je kaart is een plaatje, zowel de afbeelding als hetgeen je ermee gedaan hebt. Mooie stans zeg en leuk die "niet-traditionele" kleuren die je gebruikt hebt. Geniet nog lekker van het mooie weer...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bjoetie, mooie kleuren heb je gebruikt heel wat anders voor de kerst... maar wel heel mooi.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is echt prachtig. En wat een schatje plaatje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Hanny oh my this is gorgeous love the doggie and yur dies...used to seeing lots on your cards.... but love this.
    No Christmas things out in the shops here yet but then I don't really go to the shops unless it is a crafting one.
    Have a lovely day.xxxx

    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh hanny wat een schatje is dit zeg, ik hou heel erg van hondjes, dus ben er helemaal weg van. Mooi gemaakt. Leuk dat je nog eens mee doet met de challenge van 52 weeks off.....groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, leuk dat het heel andere kleuren zijn voor kerst dan wat er meestal voor wordt gebruikt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief kaartje en lief plaatje. En je hebt gelijk soms hoeft er ook niet meer op. groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAUW wat een pracht van een kaartje.het heeft idd niets meer nodig en wat een lief plaatje en ja hoor hier liggen ook al de pepernoten en andere lekkere dingen al in de schappen is toch te gek voor worden. Gelukkig weet mijn kleindochter nog niet heel veel ervan, maar er komt een tijd................................berg je maar dan.

    Liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie kaart ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje Hannie, superleuk paatje en keurig afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo istie idd perfect Hanny.....meer zou afbreuk doen aan het schattige plaatje én ook aan de totale kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart! En ik sluit met helemaal bij mijn voorgangers aan.....meer heeft tie ook niet nodig;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is schitterend Hanny! En een kaart hoeft ook niet altijd vol met frutsels, deze in elk geval niet.
    Plaatje komt zo ook mooi tot zijn recht! Leuke kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kerstkaart Hanny! Erg leuk met deze afbeelding. En meer heeft deze kaart niet nodig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het plaatje komt heel erg mooi uit op deze prachtige kaart Hanny....schitterend!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Hanny, wat een schatje!! Echt heel leuk gedaan. Leuk die sterretjes op de zijkant! Ook jij ben lekker met de kerst bezig.
    Ja daar moeten we nu echt wel aan gaan denken hé!?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Hanny,
    ik zag ze vandaag ook de pepernoten...en ik kon me bedwingen, want ik ben gek op speculaas en kruidnootjes.
    En kerst...ja ik maak het hele jaar door af en toe een kerstkaart. Ten eerste omdat je dan op het laatst niet in tijdnood komt en ik vind het ook heel leuk om af en toe die doos te pakken en te kijken wat ik ok al weer gemaakt heb.
    Hihihi, ijdeltuit, he?
    Nu jouw kaart: prachtig met al die stansen en ponsen. Ze komen prachtig uit! En het plaatje is ook een superleukerd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Hanny een heel lief kaartje met prachtige plaatje. De kleurtjes zij ook mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haha, ik schreef net ook al bij iemand dat het bij ons komend weekeind feest is en dat traditie getrouw de pepernoten in de winkel en braderie liggen. Heerlijk gevulde speculaas, maar nog wel laten liggen. Mooi kerstkaartje en ja zoals je zei het papier is druk genoeg van zichzelf en is het ook genoeg. Fijn dat je deze week weer meedoet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Such a gorgeous card Hanny, I love your adorable image and pretty colours - fabulous die cut details and embellishments.
    The stitching on my 'You float my boat' card is a Lawn Fawn die called 'stitched rectangles' - there is no way I would have the patience to do that by hand I'm afraid.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Hanny,
    ja ik vind het ook veel te vroeg met de pepernoten! Maar ja, dat is met veel dingen zo.
    Je kaartje is heel schattig geworden met het plaatje. Wat
    een poepie!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig! Wat een mooie mallen en pons heb je met elkaar gecombineerd.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de DIERENchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Hanny, ooohhh...pepernoten, chocolade letters, kerstmis....voor mij is alles nog een ver van mijn bed show. Al besef ik ook wel dat ik wederom erg laat ben met het maken van kerstkaarten. Hopelijk kan ik het de komende tijd een beetje gaan inhalen. De zomer en vakanties voorbij, het 'normale' ritme weer terug, dus misschien gaat het wel lukken haha. Je hebt in ieder geval een fantastische kerstkaart gemaakt Hanny, heel erg mooi en je hebt leuke materialen gebruikt. Ik hoop dat je een fijne zomer hebt gehad!!
    Lieve groetjes en een heel fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kerstkaart met een heel lief plaatje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh hou stil Hanny! Ik zag laatst de kruidnoten ook al liggen en heb me weten te bedwingen (ben er nl. dol op, ha ha ha!) Maar je hebt gelijk, alles komt gewoon veel en veel te vroeg, november is toch tijd zat?
    Wat een superlief kaartje heb je gemaakt! Je hebt gelijk, dit schattige plaatje heeft niet veel meer nodig, je hebt je stansen weer optimaal gebruikt en een geweldig kerstkaartje gecreëerd! Liefs, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Very pretty card! Thanks for joining us at Christmas Card Challenges this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. sweet christmas card with cute picture;)
    thank you for your lovely comment! I am really micerable stamper but it´s sometimes nice to try...
    have a nice sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Hanny
    wat een schatje is je Kerstkaartje
    prachtige kleurtjes heb je ook gebruikt
    schitterend !
    Lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  36. great image, so pretty!! thanks sooo much for playing along with the weekly christmas card challenges!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige kerstkaart. Lieve kleurtjes en je plaatje is zo schattig! Top.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Hanny. En ja, die lekkernijen voor het heerlijk avondje mogen van mij de schappen uit!
    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wow, dit is een echte binnenkomer Hanny, wat een super gave en mooie kaart.
    geweldig zoals alles bij elkaar past.
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. What a lovely dog!

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..