Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

maandag 15 september 2014

It's a Girl......New Arrival.................


Een lieve vriendin van mijn dochter heeft onlangs een meisje gekregen en ik had deze kaart voor haar gemaakt. Ze heeft hem al ontvangen en was er blij mee, ik mocht al na 3 dagen al op kraamvisite komen ze liep al weer gewoon rond alsof er niets aan de hand was geweest.  Ze was zelfs de dag ervoor al naar haar paard geweest, ik stond er echt van te kijken zo fit als ze was, ze voelde zich fitter dan tijdens de zwangerschap zei ze. Het meisje is een mooi poppetje, een echt meisje.







 Ze hebben al een zoontje en de wens om een dochter te krijgen kwam uit, ze houden ook echt van meisjesachtige spullen en dat is aan mij wel besteed;)






De kleine mollige voetjes komen uit een siliconenmal (zonder naam) en ik heb er Martha Stewart lichtgewicht klei voor gebruikt.







De mooie tags heb ik aangezet met Gesso, de bloemetjes die erop gestempeld zijn komen ook van de set van Martha Stewart.






Ook dit rammelaartje komt uit dezelfde siliconenmal, ik heb het geaccentueerd met de parelpen en vind het er wel lief uit zien zo.





Het parelkoord komt van de Xenos en is eigenlijk mooi glanzend, ik vond het weleens leuk om ook dit met Gesso te behandelen, het krijgt zo een zachtere uitstraling.




Het papier komt uit mijn bak maar ik vermoed dat het nog van een blokje van  de Action is, verder ook nog cardstock gebruikt.
Het lieve afdrukje van Magnolia, Delivery from Heaven/Special Moments heb ik ingekleurd met Aquarel Faber Castell potloden, het rose van de strik en het doekje waar de baby in ligt heb ik met glossy accents bewerkt, helaas niet te zien op de foto.
De tekststempels zijn van Martha Stewart.


Verder heb ik nog de volgende materialen gebruikt: gesso, voile, parelpen, organzalint, distressinkt, De voetjes en rammelaar heb ik zelf gemaakt met de lichtgewicht klei van Martha Stewart.








26 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi kaartje Hanny, heerlijk die roze kleurtjes!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk een echt babykaartje in het roze, tegenwoordig maak je dat niet vaak meer mee.
    Het is een bjoetie van een kaart geworden Hanny.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super lieve kaart is dit zeg. Wanneer je zo dol op meisjes-dingen bent is dit kaartje helemaal geschikt! En geschikt voor jou om te maken hé?! Want we blijven toch wel fan van roze ;-) Wat een schitterende details zijn er verwerkt op je kaart. Echt prachtig!!! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb je soms wanneer je ook volger bent bij een deelnemer.... Dan lees ik niet dat je ook meedoet met de challenge van AnMaCreatief. Maar daar kom ik dan pas achter wanneer ik reacties aan het nalaten ben, HIHI Dus bij deze wel even bedankt voor het meedoen! Dan weet je in ieder geval dat die gezien is hé?! En nu ik de kaart weer zie, zie ik weer andere details, ook weer leuk voor mij. Liefs!!!

      Verwijderen
  5. Wat een schattig babykaartje Hanny.
    Mooie kleurtjes....jouw lievelingskleurtjes geloof ik he!
    En de kleine mollige voetjes ....zoals jij ze noemt....ze zijn prachtig!

    Groetjes en dank je wel voor je leuke reacties altijd weer op mijn blog,
    Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hanny,
    Een kaartje met een hoog lief gehalte! Altijd schattig baby kaartjes
    en je hebt er weer een hele mooie van gemaakt! heerlijk die roze kleurtjes!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echt meisjes felicitatiekaartje. Schattig gedaan.
    korte berichtjes, zie blog straks maar. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief felicitatiekaartje Hanny. Lekker meisjesachtig met dat roze en de andere "tierelantijntjes" haha LOL...Ook de kleine sluitspeldjes vind ik gaaf. Heel mooi gedaan...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend roze kaartje heb je gemaakt Hanny....prachtige details (zoals altijd)....ik kan me voorstellen dat hij in de smaak is gevallen! Je vliegende ooievaar is gaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een echte lieverd hoor Hanny, helemaal een op en top meisjeskaart voor zo'n prachtige gebeurtenis!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Hanny,
    wat is dat leuk, he, babykaartjes maken. Jouw kaartje is helemaal lief en als ik dan lees dat de verse moeder echt van meisjesdingen houdt, dan snap ik hele goed dat ze helemaal weg is van dit kaartje!
    Wat een enige en lieve details heb je er op gezet. En wat fijn trouwens dat ze zich zo goed voelt na de bevalling. Had ik ook altijd en het is een zegen! Als ik deze week tijd heb maak ik een kaartje voor de vriendin van mijn dochter...krijg je op onze leeftijd!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe leuk is deze!
    Prachtig gemaakt Hanny!
    En heerlijk als de ontvanger er dan ook zo blij mee is!
    Wat een geweldige accenten heb je er op gemaakt, ik word steeds meer fan van die klei malletjes als ik jou zo bezig zie...moet ook maar eens over stag!
    Fijne avond!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat een snoezig meisjeskaart Hanny! Heerlijk, je hebt je echt uit kunnen leven in je lievelingskleur ha ha ha! Altijd fijn om te mogen doen hè? Trouwens ook een hele mooie, bijna vintageachtige kleur rose heb je gebruikt, geen wonder dat deze creatie zo in de smaak viel! Geniet van je avond, liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Hanny, wat een heerlijke kaart voor zo'n lief, klein, nieuw mensje! Zo mooi sereen en ook stijlvol vind ik. De details zijn weer erg leuk, altijd een lust om te kijken en ontdekken op jouw kaarten. Goed idee om de parelketting met gesso te bewerken. Bij deze kaart past een zachtere uitstraling erg mooi. En de mollige voetjes zijn weer te schattig voor woorden. Ik vind dat zo geweldig...al die leuke 'dingetjes' die je met klei maakt!
    Lieve groetjes en nog een hele fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a pretty card Hanny, I love your image and adorable embellishments - a perfect way to welcome a baby girl into the world.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha wat grappig die vliegende ooievaar onder aan dit bericht, waar haal je die vandaan heel toepasselijk!
    En dan je mooie baby meisjes kaart erg mooi gemaakt!
    Lief en mooi ingekleurd plaatje, ja jammer dat je glitter of glossy accents nooit goed op foto's kunt zien.
    De klei voetjes en de rammelaar zijn ook prachtig.
    Alles past weer perfect bij elkaar.
    Daar zal de fitte jonge moeder wel blij meegeweest zijn denk ik.
    Geniet van een fijne nazomer week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een onwijs mooie kaart, ik vind hem echt prachtig ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super lief kaartje
    schattig zeg die kleine voetjes van klei

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een fantastisch mooi babykaartje Hanny, zo lief en dan met die prachtige accentjes.....SCHITTEREND!!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Hanny,
    Een heel mooi babygirlkaartje ik vind de kleidetails die jij aan je kaartjes toevoegd erg leuk het geeft je kaartjes iets bijzonders.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel schattig is je babykaart! Prachtig met de embellies van klei.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een supersweet kaartje Hanny....en die kleidingetjes zijn zoooo schattig. Ik ga toch ook nog maar eens even aan de slag met dat spul hahaha.....het is zo leuk om toe te voegen.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  23. So beautiful and such a great image. Love it. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..