Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

dinsdag 30 januari 2024

Merry Christmas...

Hebben jullie de kruidnoten al zien liggen in de winkels? Ik ben blij dat ik geen kleine kinderen meer heb want als ze dat zien liggen ze meteen de link met sinterklaas natuurlijk en dat duurt toch echt wel eventjes.

Ik heb de mooie mal van Nellie Snellen weer gebruikt, Xmas-label, ik heb deze vergroot, uitgesneden en rondom gaatjes gemaakt zoals de echte stans ook heeft. Ik vind dit gewoon een leuk modelletje om te vergroten, simpel toch?


Het papier van Do Craft is heel mooi, een beetje een linnenachtige struktuur. Ik heb overal de randjes met distressinkt bewerkt en nadien met Gesso.














Ik zag via internet ergens een filmpje hoe je zelf dennenappeltjes kon maken en wilde dit uiteraard ook even proberen omdat ik er zelf geen mal van had. Het werkt heel simpel en ik vind hem (ahum) best wel goed gelukt. Bewerkt met distressinkt en daarna gesso, dat trosje met goudachtige "besjes" had ik nog, geen idee hoe je deze noemt.


















Gebruikte materialen:

Designpapier Do Craft At Christmas
plaatje van internet
Cardstock, behangpapier, linnenpapier, kraft
Cheery Lynn B148 Holly Flourish
cheery Lynn B146 Pine Branch
Memoerybox Poinstettia de Luxe
Memorybox Night Sky border
Nellie Snellen MFD 014
Nellie Snellen SD 014
Whimsy Holly and Berries

Distressinkt Vintage photo, gesso, roosjes, belletjes, touw, lint met tekst.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..