Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

zondag 9 augustus 2015

Onze 2de Kleinzoon is geboren!

Hopelijk weten jullie nog wie ik ben, ik ben al zolang niet meer op Blogger geweest en moest echt weer even wennen om een berichtje te plaatsen. Ik ben nog niet terug maar wilde jullie alwel vast vertellen dat we weer een gezonde, mooie kleinzoon erbij hebben, Ruben genaamd!
Voor zijn geboorte heb ik deze kaart/tag gemaakt. De man van mijn dochter zit bij de luchtmacht en is helemaal weg van alles wat met een vliegtuig te maken heeft. Dus moest het een stoere uitstraling hebben en dat is volgens mij wel gelukt. Ze waren er in ieder geval erg blij mee.
Ruben is alweer ruim 3 weken oud, op 17 Jul jl. geboren en moeder en kind (en vader) maken het uitstekend. Wat is het toch leuk om je eigen kind weer met hun kindje te zien, genieten hoor.

Het papier is een blokje van de Wibra, verder heb ik cardstock en wit en blauw karton gebruikt, touw, jute, ribbelkarton en distressinkt.






 De vliegtuigjes had ik al een tijd in huis en nog maar een keer gebruikt voor de Babyshower.Nu kon ik ze mooi op deze tag gebruiken.





Het geluk wil dat er op dit papier ook vliegtuigjes stonden, die heb ik in rondjes verhoogd opgeplakt en een vliegtuig uitgeknipt en beplakt op cardstock.





Verder nog wat kleine tags met op een het papier met de woorden Boy bedrukt en op de andere het woord "It's a Boy"gestempeld. Deze stempel is van Martha Stewart en al een oudje maar erg mooi.





Zo ziet het er dus in zijn geheel uit, ik was blij te horen dat hij in de smaak viel.






Natuurlijk wil ik jullie ook vol trots een foto van Ruben laten zien, hier is hij in de box in slaap gevallen, het is een tevreden kindje.





Voorlopig blijft het hier weer even bij denk ik. We passen nu een dag in de week op Thomas op en ik werk de overige dagen ook nog dus ben erg druk maar wel erg fijn allemaal om nog te kunnen doen. Binnenkort kom ik hier en daar weer kijken. Via bloglovin volg ik vele blogs en ook via Facebook zie ik mooie creaties voorbij komen dus ik mis gelukkig niet al teveel.
Tot snel allemaal,
Deze Tag laat ik graag meedoen bij:
http://wlvc.blogspot.nl/2015/08/challenge-nr-52-en-random-winnaar-51.html?showComment=1439287594364#c487122531931912770
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2015/07/challenge-25-en-winnaar-challenge-24.html?showComment=1439288002937#c2998432907711245947
http://ribbongirls.blogspot.nl/2015/08/any-image-challenge.html
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2015/08/kic-challenge-65-geen-vierkant-of.html
http://creapaleis.blogspot.nl/2015/07/wedstrijd-juliaugustus.html?showComment=1439289486571#c3409129391533885008
http://craftyhazelnutspatternedpaper.blogspot.nl/2015/08/craftyhazelnuts-patterned-paper-august.html

24 opmerkingen:

  1. Proficiat met deze prachtige kleinzoon, Hanny....geniet er maar met volle teugen van. Wat een stoere tag heb je gemaakt. Geen wonder dat ie bij de ouders in de smaak is gevallen.
    Lieve groetjes van Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon Ruben!! Wat een schattige foto :-D
    Geniet ervan!!
    Je hebt ook een prachtige, stoere tag gemaakt! Leuk met de vliegtuigjes erop ;-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig om weer een berichtje van jou in de leeslijst te zien Hanny...
    En dan vertel je ons ook nog prachtig nieuws over jullie kleinzoon, van harte hoor!
    Je hebt een hele mooie tag voor Ruben zijn geboorte gemaakt.
    Ga maar lekker genieten van de kleinkinderen en we zien vanzelf wel weer een mooie creatie voorbij komen.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met Ruben! Mooie tag gemaakt!
    Succes met alle drukte, leuk dat je er weer even was :-)
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie tweede kleinzoon. Ik vond het leuk je weer eens in de leeslijst te zien. Het is trouwens heel stil op de blogs door de vakantie o.a.
    Je hebt een schitterende tag gemaakt. En dat ze hem mooi vonden wil ik gelijk geloven. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met jullie tweede kleinzoon
    ja wat kun je daar heerlijk van genieten
    leuk dat je weer in blogland bent

    en je tag ziet er suuuuuper mooi uit
    kan me voorstellen dat ze die mooi vonden

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kindje Hanny...heerlijk toch hè die kleintjes...
    Leuk je weer te zien bij onze challenge....je link is niet goed en misschien wil je je tag opnieuw linken maar ik heb hem in ieder geval al bewonderd en geef je dikke complimenten.Het ziet er allemaal weer prachtig uit en we vinden het super om je weer bij WLVC in het rijtje te zien staan.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie creatie, bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je kleinzoon en wat een super mooi mannetje.
    Mooi tag heb je gemaakt. Leuk met al die vliegtuigjes.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige labelkaart. Heel mooi gedaan.
    Gefeliciteerd met je kleinzoon.
    Fijn dat je mee doet met de challenge van Cards2Create.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je kleinzoon, het is een mooi kind. De tag is ook erg mooi geworden, en zo te lezen ook heel toepasselijk!
    Leuk dat je hem mee laat doen met de Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Esther DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Hanny,
    Van harte gefeliciteerd met je tweede kleinzoon.....wat een mooi manneke is het!
    Geniet van de mooie tijd....want het is geweldig he!
    Je hebt een prachtig kaartje voor hem gemaakt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hanny. Wat leuk dat je binnen korte 5tijd 2 kleinzonen hebt. Geniet er maar van. Je babykaarten zijn prachtig maar dat is je wel toevertrouwd. Ik snap best als je druk met andere zaken bent dat het bloggen er bij in schiet. Kost veel tijd en als dat er niets........ We houden je in de gaten hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,

    Toffe kaart, Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Hanny,
    dikke proficiat met je 2 de kleinzoon heel mooi manneke ook je kaartje is prachtig liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ruben een hele mooie naam voor een hele mooie baby!
    Gefeliciteerd weer Hanny. Echt superleuk!
    Je creatie is echt heel stoer emt die vliegtuigjes en al.
    Geniet van alles!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met jullie kleinzoon Hanny, en wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat met je kleinzoon Hanny!!
    Prachtig kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat met je kleinzoon Hanny!!
    Prachtig kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Hanny ,
    Gefeliciteerd met jullie kleinzoon !
    Wat een mooie foto van je kleinzoon .
    Je hebt een prachtige tag gemaakt Hanny leuk met de vliegtuigjes erop heel toepasselijk hihi
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. تتمتع الشركة الهندسية بامتلاك ماكينات نفخ بلاستيك تصنف انها من بين الافضل في الشرق الاوسط كما يميز الشركة تقديمها لخدمة ما بعد البيع بشكل مميز بداية من الدعم الفني وشرح الية العمل لفحص وصيانة الماكينة 

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..