Pagina's

Volg mijn Blog met Bloglovin

zondag 19 mei 2013

En de winnaar is..................tatatadaaa....

 
Nee, dit gaat niet over het Songfestival maar over de winnares van de Candy die ik (zoals beloofd) weg ga geven. Vanochtend heb ik de namen in een schaaltje gedaan en mijn man heeft er een briefje met een naam erop uitgehaald.
 
 
 
 Hieronder zie je dat hij er een briefje uitpakt...........
 

 
En de winnaar is..........tatada.............Annemie van Creannecards!
 
 
 
Hartelijk Gefeliciteerd met je prijs Annemie.
Annemie heeft inmiddels haar adres doorgegeven dus de prijs gaat op de post.
Iedereen heel hartelijk bedankt voor het meedoen en de lieve en leuke berichtjes die jullie achtergelaten hebben.
 
Verder wens ik iedereen hele fijne dagen, hier schijnt de zon en is het heerlijk buiten toeven, hopelijk kunnen jullie er ook lekker van genieten.


17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Annemie
    En Hanny bedankt voor deze leuke kans

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Annemie en bedankt Hanny voor deze kans. Je pindakaashouder ziet er leuk uit trouwens. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Annemie...Hanny bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hanny,

    wat fijn dat ik deze mooie prijs gewonnen heb! Bedankt! Zoals je weet maak ik nog maar anderhalf jaar kaarten en ik zal dit vast en zeker heel goed kunnen gebruiken...

    Nog een fijn Pinksterweekend en nogmaals hartelijk dank, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Annemie, super voor je. Hanny bedankt voor deze kans.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Annemie, gefeliciteerd met het winnen van de candy, Leuk Hanny om een candy te verloten..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Annemie met het winnen van die leuke candy
    en hanny bedankt voor de kans

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat Annemie, geniet er lekker van! En Hanny bedankt hoor! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Annemie met de mooie candy van Hanny! En wat een leuk bijenblok heb jij in de tuin, die had ik nog gemist. En het gaat slecht met de bijen in Nederland dus nu kunnen ze allemaal naar jullie tuin, hihi
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Annemie, gefeliciteerd met de mooie prijs.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Annemie. Veel plezier met je prijs.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Annemie!!
    En Hanny, bedankt voor de kans!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had op je vraag geantwoord, maar ik weet niet of jij hier iets over ontvangt via blogger... Dus antwoord ik hier ook nog even! LOL

    Ik heb de stipjes gemaakt met een parel-pen. Dat vind ik inderdaad ook mooi passen bij de tag, maar ook bij het parelsnoer ;-) Op de losse vlinder heb ik dat ook gedaan, maar dat valt minder op omdat daar Design Papier op zit.

    Het is even een werkje, maar opzich valt het nog wel redelijk mee hoor! Wanneer je een beetje handigheid erin krijgt... HIHI

    Liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd Annemie met je gewonnen candy, en Hanny bedankt voor deze kans.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen lieve Hanny,

    Wat spannend he om te loten ?
    En wat leuk dat Annemie heeft gewonnen..
    Van harte gefeliciteerd Annemie!

    Ja het was heerlijk he 1e Pinksterdag?
    Wat was het genieten zo met het zonnetje erbij..

    Lieve meis, ik wens je een fijne week!

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hanny ik weet niet wat ik verkeerd doe...
    Weer 2x het berichtje geplaatst..sorry!

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter:

Beste allemaal,
Ik vind het heel leuk dat je op mijn blog komt en hoop dat je hier inspiratie uit kunt halen. Je mag je me altijd mailen als je vragen hebt of iets wilt weten.

Thank you for visiting my blog, if you have any questions, please e-mail me..